For 46. gang afholder Veteranfly Klubben sit store stævne på Lufthavnen i Stauning.
Mange typer veteranfly vil kunne ses både i luften og på jorden, således f.eks. de dansk producerede Kramme og Zeuten fly, kaldet KZ flyene.
Lørdag eftermiddag vil der være opvisning med de gamle fly.
På http://www.kzrally.dk vil du kunne se hvilke andre veteranfly der forventes i luften.
Jeg vil være derude med min Camper, og kan træffes på 4046 5325.
Lørdag formiddag, har foreningen Generalforsamling - dér svarer jeg ikke på telefonen !
Lørdag formiddag ved 9 ´tiden bliver der afspærret med betalings-kasse ud for Musæet, og der vil være P-plads ved Musæet.Jeg håber jeg får mig sneget ind på området, fredag, med forventet P mellem fabriksbygning "Hangar 5" og landings-baneområdet.
Adgangsbilletten giver også gratis adgang til Musæet - HUSK at bevæge dig derind ! - og se endnu ældre fly.
Fredag ved 24 ´tiden, vil der være DM i Fyrværkeri over Ringkøbing Fjord
Lørdag aften også...
9. - 11. august 2013 Veteranfly Stævne i Stauning Lufthavn
-
- Fornavn: Karsten Brendstrup
- Kommunikations radio: UHF - Tytten
9. - 11. august 2013 Veteranfly Stævne i Stauning Lufthavn
- Vedhæftede filer
-
- imagesCABV9MXA.jpg (5.81 KiB) Vist 8276 gange
-
- images[8].jpg (9.23 KiB) Vist 8276 gange
-
- images[7].jpg (4.25 KiB) Vist 8276 gange
-
- images[2].jpg (5.12 KiB) Vist 8276 gange
Med Camperhilsen
1008 Karsten
1008 Karsten
-
- Fornavn: Karsten Brendstrup
- Kommunikations radio: UHF - Tytten
Re: 9. - 11. august 2013 Veteranfly Stævne i Stauning Luftha
2 Campere fra Campervenner + nogle campingvogne + en flok telte.
3600 igennem kasseapparatet
Det bedste vejrlig igennem mange år..
Har netop fået et link til et af bestyrelsesmedlemmernes fotooptagelser, - jeg ved dog ikke om der ligger en tidsbegrænsning heri, - det har andre mere forstand på end jeg.
Inspirationsgrundlag for arrangementet i 2014, formentlig i august,
Ganske rigtigt, Upload er blevet nægtet........ så ved jeg ikke, hvordan jeg gør det...
3600 igennem kasseapparatet
Det bedste vejrlig igennem mange år..
Har netop fået et link til et af bestyrelsesmedlemmernes fotooptagelser, - jeg ved dog ikke om der ligger en tidsbegrænsning heri, - det har andre mere forstand på end jeg.
Inspirationsgrundlag for arrangementet i 2014, formentlig i august,
Ganske rigtigt, Upload er blevet nægtet........ så ved jeg ikke, hvordan jeg gør det...
Med Camperhilsen
1008 Karsten
1008 Karsten